Oj...

DAGEN
Efter mycket om och men somnade jag vid halv elva i förmiddags, fick iallafall 3 timmars sömn. Men det räckte nog inte för jag har kännt mig totalt slut hela dagen så här har det inte blivit mycket gjort kan jag lova. Fixade lite tvätt och sen diskade jag efter maten men det är nog allt också :D Men man får ha latdagar också :) Hoppas jag får sova inatt iallafall..



VECKA 36
Idag gick jag in i vecka 36 (35+0) så nu är det faktiskt bara 34 dagar kvar till bf, i värsta fall är det 55 dagar...men jag hoppas innerlgt att jag slipper gå över 3 veckor...
Lite info om veckan från http://www.growingpeople.se/ som vanligt :)

Barn
I vecka 36 är medelkroppslängden 48 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2800 gr. Huvudets omkrets är 33.5 cm. Moderkakan börjar åldras. Alla inre organ är färdigbildade. Barnet gör sig färdigt att födas när som helst
Underhudsfettet tilltar snabbt i mängd, kinderna är runda och det skrynkliga utseendet är försvunnet.




Idag har min kropp varit totalskum alltså, haft massor med onda sd, molvärk och även annan magont så jag har fått springa fram och tillbaka på toa en hel del ggr. Dessutom mycket mer flytningar..typ tjockare fast änsålänge helt och hållet ofärgade. Har ett väldigt tryck neråt och uppe i svanken också.
Nova har varit totalt tokig i magen idag, nog för att hon brukar vara vild men inte såhär galen :D Kunde inte ligga vare sig på rygg, sidan eller halvsitta för då kändes dom som om hon skulle flyga ut genom sidan på mig. Så fick sitta upp med rak rygg i över 2 timmar, kändes som hela jag skulle gå av på mitten när hon väl lugnade ner sig :D Men vad gör man inte för sin lilla goa unge :) Längtar efter henne så jag snart blir tokig! Men snart är vi mamma och pappa till världens finaste lilla Nova :)
Nu har lillan hicka i magen så det dröjer nog inte fören hon drar igång igen :D



NÅGOT STORT
I Januari kommer det hända något väldigt fint, men vad kommer jag hålla för mig själv ett tag till! Men ville bara skriva hur glad jag är och hur roligt det känns fast allt kom så plötsligt :) Allt blev kanske inte som det var planerat men ingen säger att detta är mindre bra :D

DESIGN
Hmm ja som det verkar så blir den här bloggen inte bra hur jag än gör :D Men ska göra lite ändringar till, fonten kommer jag behålla fast inte alla kan se den... Tror att en del inte kan se den pga av att dom inte har Words installerat och därmed inte har så många olika fonter att välja på.
I headern försvann halva min text men jag vet inte hur och varför :D Ska ju stå Prettyblueeyes - I väntan på Nova men hälften är spårlöst försvunnet fast jag inte gjort en enda ändring ;)
Ska leta efter lite andra bilder att ha som header men inte inatt :D

LILLASYSTER
Ville bara säga att jag håller tummarna att det går bra på torsdag! Älskar dig som bara den och saknar dig massor!



Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och Ghost Whisperer sen ska jag se om jag kan sova för det behöver jag verkligen :)

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0