Sömn äntligen

SOVIT
Jag har lyckats sova hela 5 timmar fast varit uppe två ggr för att kissa och dricka men känner mig iallafall lite mindre trött och seg. Men idag ska jag unna mig en dag med att inte göra ett enda dugg tror jag. Får se om jag går en liten runda ikväll så kanske jag till och med kan somna med Per ikväll.

BLOGG
Verkar inte som det spelar någon roll hur jag ändrar för alla kan inte se min blogg som den ska vara ändå :( Men såhär ser den ut hos mig iallafall. Fonten kommer vara olika hos en del men det för den tyvärr vara, största problemet är bredden på min header...har satt den på 700px nu så tycker folk borde kunna se den men det funkar inte ändå...någon som har ett tips på hur man löser detta?
Såhär ser det ut hos mig med flera just nu..



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: mia

bloggen ser ut så för mig med =)

2008-10-07 @ 15:02:26
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Tråkigt när det inte ser likadant ut hos alla. Tyvärr ser det likadant ut på våra stationära som på min bärbara. Men det e det rätt teckensnitt iaf, alltid nåt ;)

kram

2008-10-07 @ 15:27:15
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Svar Från Emma till mia

Va kul att du kan se den som den ska se ut :D

2008-10-07 @ 22:58:04
Postat av: Svar Från Emma till Jennica

Vet inte alls hur jag ska lösa det tyvärr, hos flera stycken ser det bra ut nu fast hos vissa verkar den sticka ut så beror kanske på vad man använder för webbläsare också...vad har du för webbläsare? Kram

2008-10-07 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0