Sömn

SOVIT
Idag har jag ägnat dagen åt att ligga i sängen och småsova, det var helt underbart skönt vill jag lova. Haft molande värk i magen hela dagen så det var mysigt att få ligga under ett varmt täcke och bara mysa och strunta i allt annat. Känner mig fortfarande väldigt nere men tror det hör till på slutet för vem orkar vara superglad osv när det enda man vill och kan tänka på är att föda barn :) Sen börjar det bli lite jobbigt med alla som frågar har du fått barn ännu?? NEJ och jag LOVAR fortfarande att tala om när det är dags! Ingen kommer kunna missa när vår skatt är här det är ett som är säkert så snälla lugna ner er med alla frågor...
I övrigt har jag dammsugat, moppat, diskat och plockat det lilla som fanns så nu är det fredagsfint här hemma :)

Tog lite nya bilder på magen så här kommer några från idag Vecka 39 (38+4) Visst hänger magen väldigt mycket nu??




Nu ska jag ringa min Moster så hon inte tror jag gått och dött eftersom jag inte svarat på hela dagen ;)

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan tänka mig det är jobbigt med alla som frågar om bebisen tittat ut..... =)

2008-10-31 @ 17:54:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan tänka mig det är jobbigt med alla som frågar om bebisen tittat ut..... =)

2008-10-31 @ 17:54:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

vilken fin mage... Jag ville med ha mage under graviditeten.. men fick inte gå mer än lite mer än halva..

2008-10-31 @ 19:09:55
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Nilla

Hej gumms. Ja magen har verkligen sjunkit ner tycker då jag av att ha sett dom andra bilderna. Gött med must. köpte det idag med fast fick inga pepparkakor med mig :( Hoppas du hade en skön Fredag och att ni får en mysig lördag med. Hörs väl på msn när vi båda sitter där :D Kram

2008-11-01 @ 03:08:26
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0