Vecka 37 och endast 25 dagar kvar..

VECKA 37
I måndags gick jag in i vecka 37 (36+0) Så nu spelar det ingen roll när hon kommer för nu räknas hon inte som förtidigt född längre :D Dessutom får jag föda här i Karlskoga :D Tänk att det bara är 25 dagar kvar eller ja i värsta fall är det ju 46 dagar men i vilket fall som helst så är det snart slut *Lycklig* Underbara lilla Nova vi längtar efter dig så vi snart blir tokiga :) 

Per har nog verkligen börjat förstå att det är hans lilla dotter som ligger och buffas och knuffas i magen, innan var det så himla långt borta men nu är det inte länge kvar tills han kan hålla henne i famnen :) Längtar till ögonblicket när han får se henne för första gången, just nu känns det som det inte kan finnas något finare än det. 

När man är gravid är det så mycket man vill dela med den man älskar men det går ju tyvärr inte. Pappan kommer ju till exempel aldrig få känna hur det är att ha en vild bebis med hicka i magen, blir ju aldrig samma sak att känna det utanpå magen. Tänk om man hade möjligheten att dela på även allt sånt mys :) Men man får göra sitt bästa och förklara hur det känns så att båda känner sig så delaktiga som möjligt.


DAGEN
Ska städa lite som vanligt sen ikväll kommer Sofia, Anders och Nico hit och äter tacos med oss :) 

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej gumman. Nätet funkar skit så msn har jag kunnat glömma på hela tiden. Sitter en snabbis hos pappa nu och försöker få min PUK-kod till mobilen för jocke trycke in fel kod för mig hela tiden och nu sitter jag här förbannad och nyvaken och sidan funkar inte :p Hoppas du har det bra och måndagen var till belåtenhet :) Kram

2008-10-16 @ 11:22:52
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0