Gårdagen

GÅRDAGEN
Var nere på stan och fikade med  två av mina arbetskamrater igår, det var riktigt trevligt att sitta och prata en stund :) Dom var så söta så dom bjöd mig på fikat, blev wienerbröd och Mer Hallon/Svartvinbär..den var riktigt god faktiskt...jag är ju en inbiten Päronfreak i vanliga fall :) Lilla Nova fick present av Bea också :D En liten klänning och ett par strumpbyxor, jättefint var det :) Inte illa att få massa saker innan man ens kikat ut. Nu längtar jag till jobbet ännu mera, gud va skönt att få gå iväg och träffa folk och jobba lite, aja bara 1½ år tills jag kan göra det ;) Lovade att jag skulle messa dom när jag skulle till BB, listan på alla som ska messas börjar bli riktigt lång nu alltså..Blir nog att vi tar en bild på lillan när hon kikat ut och lägger till lite information om vår skatt sen skickar till alla i telefonboken istället ;)



FILMTIPS
Vill bara tipsa om Hitman, en riktigt blodig action..men jäklar va bra den var :) Han skjuter typ alla och allt han kommer över men finns en story också som är riktigt bra, så se den om ni har tråkigt någon dag :)



SERIER
Nu har serierna börjat i USA igen :D Passa mig utmärkt nu när jag bara ligger hemma och försöker fördriva tiden. Jag och Per började kolla på Smallville från början igår, haft alla säsonger i evighet känns det som men inte varit sugen alls men eftersom jag sett nästan allt annat nu så tänkte jag att det kunde passa bra :) Serien är faktiskt bra fast det är scifi :)




MYSPYS
Ju mer gravid jag blir dessto mer kelen blir Vincent med mig :) Han är ju Pers katt i vanliga fall men nu springer han till mig så fort jag visar mig :D Han ska ligga jättenära och ha huvudet på magen, såå himla go min lilla kille :) Är så glad över min kissar skulle aldrig vilja vara utan dom :)



DAGEN IDAG
Idag kommer vi nog bara ligga i sängen och mysa och kolla på Smallville eller tv, Per är fortfarande sjuk och jag har sd och ont...men det kunde varit värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0