Lördag

LÖRDAG
Nu har jag varit vaken från och till i flera timmar så ger upp med att sova mera :) Per sover fortfarande och han får sova tills han vaknar av sig själv idag :) Meningen var att vi skulle på backlopp idag, någon slags biltävling fast ser inte ut som om vädret är sådär megabra. Får se vad Per säger när han vaknar, Jörgen och Nanna (Pers pappa och hans flickvän) kanske skulle med också :)
Igår kväll åkte vi ut en sväng och hälsade på Krister, Jörgen och Nanna hade varit där hela dagen så det hade nog slunkit ner ett par öl verkade det som ;) Men det var jättetrevligt :) Kristers pappegoja Pascal satt hos mig och Per och ville bli kliad under vingen hur länge som helst, supergo fågel :) Vi pratade massor om lillan i magen också, Jörgen verkar riktigt stolt över att bli farfar :D Han säger att han ska vara barnvakt och ut och köra med vagnen osv ;) Är så glad för Pers skull att allt fungerar så himla bra med Jörgen :) Så roligt att han träffat Nanna med för hon gör verkligen alla glada med sitt humör och sin personlighet :)
Vi lovade Krister att komma ut så fort lillan kikat ut för han ville så himla gärna träffa henne :) Så självklart åker vi dit och visar upp vår skatt.

MAGEN
Rätt lugn natt när det kommer till sammandragningar, mest molande mensvärk. Får hoppas det håller sig såhär idag :) För en gångs skull är lillan lugn just nu, hon brukar bli tokig i magen när jag precis stigit upp :)

MINA SYSKON
Vad skulle jag vara utan er alltså, älskar er över allt annat! Tack Emanuel för ditt fina meddelande igår! Får se om vi kanske kan ses alla 6 och hitta på något roligt snart för jag saknar er som bara den!



64 DAGAR KVAR
Känns ju rätt overkligt att det bara är 64 dagar kvar till BF nu, trodde ju knappt att denna graviditeten skulle gå vägen så som det strulat och hållt på. Men lillan är en riktig fighter och har fixat detta, älskade lilla plutt! Hoppas hoppas jag får gå tiden ut nu, vore den finaste present jag kunde få. Tänk att vi ska bli föräldrar snart :D
På onsdag ska jag till Barnmorskan igen och mäta magen och kolla allt, hoppas magmåttet ökat då så jag iallafall kommer nämre normalkurvan än nedersta :) Är ju ingen fara alls för skrutten sålänge kurvan stiger och det har den ju gjort hitentills fast mina sfmått varit små :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0