Tisdag

TISDAG
Då var även denna dagen slut, skönt att tiden går fort nu :D Denna veckan börjar ju föräldrautbilningen också, sen nästa vecka är det barnmorskebesök och föräldrautbildning, veckan efter fyller jag 25 år...grr känns si och så men man blir ju tyvärr inte yngre :) Så nu kommer jag ha något inbokat varje vecka och det är skönt för då går alltid tiden fortare. Måste börja klura på vad jag ska köpa till Per när han fyller år...han säger att han kommer få världens finaste present så han behöver inget mera men jag vill allt ge honom något fint ändå :)

Idag har jag inte gjort så himla mycket, städat och donat lite bara. Blev ingen städning på balkongen idag för det har varit riktigt uselt väder här :( Men kommer fler dagar och det är ju ingen panik :)
Var iväg och köpte blutsaft och c-vitamin så nu får jag hoppas på att mitt järnvärde kan gå upp lite, förhoppningsvis blir jag även lite piggare då :) Somnade inte fören halv nio i morse och sen sov jag bara 3 timmar, somnade till 5 min i soffan nu på kvällen när vi skulle kolla Idol och Främmande fågel men nu gör ryggen jätteont plus att jag har sd och molvärk som vanligt så får se när jag lyckas somna inatt. Ska fördriva tiden med att se nya avsnittet av One tree hill :)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0