Utmärkelse :D



Har man mottagit en utmärkelse ska man:

- Kopiera bilden och lägga ut den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Ge vidare till 7 andra
- Lämna en kommentar i deras bloggar så det vet om att de fått en utmärkelse

Fick min fina utmärkelse av Erika :) Stort tack och roligt att du gillar min blogg!

Dom 7 jag väljer är

Madelaine En trevlig tjej som skriver bra och uppdaterar ofta, nybliven mamma till Wincent dessutom :)
Kristina Min fina vän :) Hennes blogg får mig alltid att skratta :) Mamma till Milton och Bebis i magen
Caroline Fin blogg som handlar om hennes söta dotter Tilde :)
Malin En tjej som jag pratat med under hela min graviditet, Mamma till lillkillen Sam
Becka En 18 årig trebarnsmamma som skriver otroligt bra och uppdaterar väldigt ofta
Jennica En blogg om endast inredning :D Gillar ni vitt har ni kommit rätt
Bambi Skriver om allt mellan himmel och jord och uppdaterar väldigt ofta med både text och tävlingar. Mamma till söta Zack

Känns roligt att få uppmärksamma några fina bloggar :)
Kram från Mig och Nova :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh tack så mycket :)

Jag har ju redan gjort en sån lista så kanske lite konstigt att komma med en till, men det uppskattas =)

Jag tycker om din blogg. Nova är ju så inni*** söt =D

2009-01-04 @ 15:19:49
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh tack så mycket :)

Jag har ju redan gjort en sån lista så kanske lite konstigt att komma med en till, men det uppskattas =)

Jag tycker om din blogg. Nova är ju så inni*** söt =D

2009-01-04 @ 15:20:06
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Tack! :D Ska fixa det där på min blogg under kvällen :)

2009-01-04 @ 18:19:53
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tackar så mycket för utmärkelsen. Vad du är snäll. Läser din blogg varje dag. Fina kläder du köpt till Nova. Om jag får en flicka kommer jag bli såå fattig. Finns ju mycket sött för tjejer. Får jag en pojke så blir jag inte fattig för då får han ärva efter Milton, ha ha.

2009-01-04 @ 19:00:31
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0