12 veckor kvar till BF :)

Det är bara 12 veckor kvar till BF nu, tiden går ruskigt fort tycker jag :) Hoppas och håller alla tummar och tår att hon vill stanna kvar i magen sålänge. Nedräkningen i dagar står på 84 idag :D Vore lite kul om hon kom i oktober dock, då fyller vi år i samma månad alla 3 :D Jag fyller ju 25 år den 13 oktober (Börjar känna mig rätt gammal nu haha) och Per fyller 21 år den 24 oktober...sen fyller ju min pappa 50 år och min kusin 16 år även dom i oktober :D

KVÄLLSMAT
Idag blir det panerad fisk med potatismos och remoladsås till, blir nog supergott tror jag :) Är hungrig som en liten varg just nu. Till efterätt blir det en påse kinapuffar (Den röda påsen ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0