En dag i sängen

NATTEN
Har verkligen sovit som en kratta inatt, haft massor med sd och superont, försökte bulla upp med kuddar både bakom ryggen och under magen sen när inte det funkade provade jag att halvsitta och sova men då vaknade lillan och var tokig i magen :) Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills min lilla tjej kommer ut nu så jag slipper ha det såhär. Ser fram emot att ligga på förlossning med megaont för då vet jag iallafall att det ger resultat :D Smärtan kommer ju gå över och vi kommer få det finaste man kan få. Är inte ett dugg nervös eller rädd för förlossningen och det är verkligen skönt :)
Idag blir det en dag i sängen med massa Medium och kanske en och annan tupplur...hoppas jag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0