Försäkringskassan

FK
Har redan pratat med dom en gång denna vecka och suttit i deras evighetslånga telefonkö, fick reda på det jag skulle men sen när jag skulle fixa det via nätet var inte tjänsten tillgänglig....blir smått tokig eller något... Iallafall ringde jag dom idag igen och fick plats 42 i kön och 36 minuters väntetid...jippie...till slut kom jag fram och då fixade tjejen jag pratade med problemet på max en minut...att det ska vara så svårt att göra det från början då...aja nu ska jag iallafall fixa det jag behöver sen blir det 8 veckors handläggstid innan jag vet hur det går...ska inte vara lätt minsann ;)

MAGEN
Har grym molvärk som går upp i ryggen och på sidorna och när jag står upp känns det som knivar ner i låren och underlivet :( Har som tur är inte massa sd iallafall utan bara några stycken idag. Är ju fredag och allt vill inte behöva ligga hela dagen grrr. Får ta två alvedon och värma min vetekudde och se om det blir lite bättre iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0