Fredag

FREDAG
Då var det helg igen, tiden bara rusar förbi verkligen. Pratade lite med Per igår om vad vi ska göra, han sa att vi kanske kunde åka ner till Blekinge och träffa min moster och hennes familj och sen passa på att fixa min lillebrors bil :) Eller så ska vi in till Örebro och äta lite och sådär :) Får se vad han säger senare idag, är ju en bit om vi ska åka ner till Karlskrona men det vore väldigt skönt att komma "hem" en helg.

BLOGGEN
Måste försöka fixa bloggen så den blir lite snyggare :D Har ju faktiskt väldigt mycket tid över just nu så får väl ta tag i det :) Önskar jag vore bra på photoshop men det är jag verkligen inte :D Fast Pers söta kusin Jenny kanske är sugen på att dona lite ;) Är du det Jenny? ;) Vill ha en enkel blogg med någon snygg text och en fin bild längst upp, vet inte alls vad jag vill ha för bakgrund just nu men ska fundera :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Tobias

Först och främst så hade varit så skönt att träff er båda igen lr förlåt jag menar tre, hehe ;) Så det är ju typiskt att man typ inte är hemma i helgen.

För det andra så tycker jag att din blogg är bra! Du uppdatera ofta så det är lätt att följa dina tankar och funderingar och det kul, för man vill ju veta hur "plastsyrran" ha de XD

Skött om er och ha de gott!

ÄLskar dig <3

2008-08-29 @ 13:06:58
Postat av: Svar från Emma till Kusin Tobias

Vi kommer ner en annan helg istället :D Får se om det hinner bli innan lillan kikar ut eller om vi får ta det efteråt :D I år ska vi ju fira jul tillsammans med :D Det längtar jag verkligen efter :D Antar att du var på Hockey i helgen ;) Älskar dig med :D

2008-08-31 @ 12:14:09
Postat av: .: YennY:.

Hihi, så gulligt av dig:P Hm, problemet är ju att när man gör bloggar så handlar det inte om photoshop, utan bara massa koder o sånt. Men jag ska naturligtvis fixa blider till dig! De kan du ju lägga upp på bloggen. Men på denna blogg så kan du ju välja på massa mallar. Man kan ju fixa det, men det kan du göra bara på din sida. Skica bilderna till min mail om du tagit ur några. Tycker du om svartvita bilder? Det gillar jag att göra. Du/ni får posa lite:P Nu är det inte långt kvar!!! kramar

2008-09-01 @ 22:00:23
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag har lagt ut en video där jag sjunger, kommentera jättegärna vad du tycker :)

Vill höra din åsikt!



http://www.hannnah.se/2008/august/jag-sjunger-i-will-always-love-you.aspx#comment



Tack på förhand :)

2008-09-01 @ 22:04:40
URL: http://hannnah.se
Postat av: kusin anny

Det skulle vara jätteroligt om ni kom ner en helg och hälsade på för jag saknar dig jättemycket:) puss älskar dig

2008-09-02 @ 15:05:09
Postat av: Mischa

Fin blogg =)

2008-09-02 @ 15:10:06
URL: http://miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0