Hemma igen

SJUKHUSET
Gick bra idag :) Är fortsatt sjukskriven  med samma order som innan men annars var det inget som var värre eller sämre så håll alla tummar nu att min lilla prinsessa vill komma sent :D Superbra läkare fick jag med :)

STAN
Var nere på stan en sväng, skulle kolla efter tjocka mysiga strumpor som jag kan ta med till BB men verkar inte riktigt som dom har tagit in sådant ännu, så får vänta ett tag till. Köpte en brun ärmlös kofta till mig själv iallafall, jättefin och skön :) Ska iväg sen när Per kommer hem och hämta mitt paket från HM som innehåller ett par mysbyxor till mig, ett linne, ett par strumpbyxor, en overall i storlek 56 till lillan och 2 mössor till henne. Har samma overall i storlek 62 till henne men hon kommer ju drunkna i den till en början så lika bra att ha en mindre med :)
Nu har jag även beställt en limegrön tummenfilt så hoppas den kommer snart :D



FREDAG
Blir inställt imorgon så får fira dom en annan gång. Så får se om jag kan få med mig Per in till Örebro och äta lite mat och se en bra film på bio kanske, skulle vara riktigt mysigt med en sådan kväll tycker jag :) Vi får väl passa på att göra lite sånt nu innan lillan kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0