Jobbig natt men ännu värre morgon

Vaknade vid halv fyra inatt av att jag hade sammandragningar, är ju så varje natt så steg bara upp för att gå på toa och dricka lite sen somnade jag om rätt fort igen. Vaknade vid halv sju igen av att det gjorde så djävulskt ont så jag trodde jag skulle gå av på mitten. Kändes som jag hade världens magknip ihop med sammandragningar som gjorde ont upp i ryggen, ner i låren och hela underlivet....tänkte att det skulle bli bättre om jag gick upp och kissade så höll mig i väggarna för att överhuvudtaget ta mig dit :( Hjälpte inte ett enda dugg att kissa utan det tryckte bara på ännu mera. Tog mig tillslut tillbaka till sängen men kunde inte lägga mig själv så fick väcka Per...kändes ju inte så skoj när han för en gång skull har sovmorgonen :( men han var gullig och gick upp och värmde min vetekudde (Är så lycklig över att jag köpte den vet inte vad jag skulle gjort utan den nu) Tog två alvedon och en bricanyl och satte vetekudden runt magen och la mig för att kolla på tv en stund. Smärtan kom som i vågor i över tre timmar fast det kändes inte alls som vanliga sammandragningar utan dom tryckte mycket mer neråt och var mycket mycket ondare. Vid halvtio lyckades jag somna och fick sova i trekvart iallafall och det var behövligt vill jag lova. Har fortfarande ont men inte så ont så idag blir det till att ligga stilla och vila bara, blir det värre eller likadant som i morse åker jag nog in till sjukhuset ikväll. Lillan verkar iallafall må jättebra för hon kickar runt som en tok, underbara bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0