Känner mig helt konstig

SJUK?
Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om min kropp bara är trött på att ha såhär ont och såhär mycket sd hela tiden. Har sovit från och till hela dagen, fryser och är varm, har jätteont i huvudet och känner mig allmänt krasslig :( Hoppas det går över till imorgon. Ska till läkaren imorgon vid 8.45, fick en kvinnlig läkare och det känns skönt. Bara 5 ½ vecka tills jag kan sluta helt och hållet med min bricanyl och börja röra på mig som normalt folk igen utan att det är farligt för lillan :D Eller normalt folk kanske var att ta i men jag får lov att ta mig en promenad iallafall såå skönt :) Gud va jag längtar. Satt och kollade på när jag skulle vara i vecka 36+0 (Väldigt viktigt för mig för om jag får efter det får jag föda här i Karlskoga och inte inne i Örebro :D) I vilket som helst är jag i vecka 36+0 på min 25 års dag :D Lätt att komma ihåg iallafall ;) Får väl se om det blir en liten oktobertjej eller om hon är snäll och stannar i magen till i november :D

TV
Idag är min tv-kväll så nu vid 20.00 blir det Tv4fakta för hela slanten :D Går inte att missa minsann ;) Hoppas mina ögon orkar hålla sig öppna bara :)

MIDDAG
Idag får Per slänga ihop något gott :) Får se vad det blir. Igår åt vi verkligen supergod mat Snitzel, färsk potatis, kantarellsås och grönsaker :D *Mums*

Kommentarer
Postat av: Nilla

Håller tummarna sen att det går bra för dig hos läkaren! Hörs senare ikväll om du är hemma. Kram

2008-08-28 @ 06:50:40
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Nilla

Jag kommer vara hemma, känner mig helt krasslig så ska bara till läkaren sen åker jag nog hem och sover lite tror jag. Knappt sovit alls inatt för alla sd :( Kram

2008-08-28 @ 07:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0