Lördag

BION
Mina höga förväntningar på filmen var väl kanske inte riktigt så bra att ha, stort sett hela filmen var ju bra fast att den var riktigt seg på vissa ställen. Men slutet var det sämsta jag sett på länge grrrrr...aja får se hur dom ska lyckas få ihop en bra trea efter denna...
Att gå på bio med en väldigt gravid mage var lite speciellt, som alla vet så har man ju inte massa plats att bre ut sig på när man ska kolla film på bio haha så jag fick sitta och putta på lillans fötter som hela tiden skulle sparka på mina stackars revben...hon är stark den lilla tjejen. Till slut halvlåg jag i min stol för att det var enda sättet att få henne lite lugnare på :) Bra att hon rör sig så jag vet att hon finns där inne :D Åhh längtar efter min skrutt så jag blir tokig nu.

LÖRDAG
Undra vad man ska hitta på idag då, kanske borde åka upp och fika lite hos Jocke och Emmy, han fyllde ju 19 år igår minsann :) Måste shoppa något snyggt till honom i födelsedagspresent med, men ingen aning om vad just nu. Får ringa dom senare när Per vaknat och se vad dom pysslar med.

BAKNINGEN
Mina muffins och min sockerkaka blev så goda så jag tror knappt jag gjort dom själv :D Sist jag bakade blev det bara skräp av allt, brukade ju baka massor hela tiden innan jag flyttade upp till Karlskoga men sen kom jag av mig lite. Men kanske dags att börja bli lite mer huslig med såna saker nu när man ska ha en liten bebis och allt ;) Snart får vi nytt kylskåp med stor frys också och då kan man ju frysa in en del med :D

MAGEN
Just nu känns magen för en gångs skull helt okej, lite smått molvärk men inget som jag inte fixar och bara ett par sammandragningar som jag vaknat av under natten annars är det lugnt...sååå skönt! Kan behöva bra dagar imellan åt så kroppen får vila sig lite.  Måste äta lite nu minsann för magen kurrar som bara den, lillan blir väl döv där inne snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0