Massa regn

REGN
Jahapp nu var det slut med solen igen, mysko sommarväder detta :D Vi ska ska gå på stan idag och allt, får hoppas Emmy vill gå en sväng ändå :)

DRÖMMAR
Vilka konstiga och hemska drömmar jag haft sen jag blev gravid, oftast slutar dom med att jag sitter helt ensam med Nova i famnen och gråter för alla andra är borta. Hoppas detta slutar när hon kommer ut.


PRESENTER AV FABROR JOAKIM OCH EMMY ;)
Haha nä ska inte kalla honom farbror Joakim, får bli Jocke bara ;) Låter som han är minst 50 när man skriver farbror och han har ju precis fyllt 19 :) I vilket fall som helst så hade han och Emmy köpt tummengymet och en badbalja till lillan igår :D Så himla gulligt av dom, blev verkligen superglad! Tack så hemskt mycket! Kram på er!



FRUKOST
Nu ska jag äta lite och se ett avsnitt av Medium, får se om jag kan sova en timme till sen innan jag gör mig redo för stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0