Paus

TRÖTT
Har diskat och bäddat och sen började jag dammsuga men fick ondare direkt så får vänta med att göra det till senare. Blev supertrött också, känns som jag sprungit rakt in i en vägg eller något haha :D Man blir skum av att vara gravid. Får väl passa på att sova nu innan lillan tittar ut visseligen, sen vet man ju inte hur det blir med den saken :) Ska lägga mig i sängen och slappa en stund.

MEDIUM
Kollar igenom alla avsnitt av Medium nu i brist på annan sysselsätting, serien är ju helt okej men rätt enformig så blir mest att jag tittar och sufar samtidigt :D Maria Lark gör serien rolig iallafall, vilken go unge ;) Hon spelar Bridgette och är mellandottern i serien :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Emma. Vilken fin blogg du har. O vad kläder du har köpt/fått till lilla tjejen. Hon lär inte frysa :)Så mycket sött. Jag vill med ha en liten babyflicka. Kram Kristina.

2008-08-25 @ 19:22:18
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Kristina

Tack! Nä hon ar kläder så ho klarar sig ett tag ;) Så himla roligt att handla, tur att jag köpt i olika storlekar iallafall :) Vi får träffas snart tycker jag :) Kram

2008-08-25 @ 19:47:29
Postat av: Jennica

hehe, jag gillar verkligen inte den ungen! usch :)

2008-08-28 @ 16:01:12
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0