Snabbis på stan och fika :)

STAN
Jag och Sofia åkte ner en snabbis på stan när Per hade slutat jobbet, båda var sugna på att shoppa :D Hittade såå himla mycket fina kläder men får väl hålla mig tills lillan kommit ut :D Hittade bland annat ett par skitsnygga mörkblå stuprörsjeans på JC och massor med fina och goa stickade tröjor :) Tyvärr såg jag inte skymten av någon snygg klänning så det får bli Örebro nästa vecka om kroppen tillåter det. Fia hittade två par skitsnygga byxor till Nicodemus så nu kommer han bli tuffats på dagis minsann :D Jag köpte bara en rosa filt och två par strumpor till lillan fast blir nog mer i Örebro misstänker jag ;)
Vi tog oss även en tur till McDonalds och åt lite mat, jag var tvungen att prova den nya Chicken Sweet n Sour och den var faktiskt riktigt när jag väl fick den..Fick vänta på min stackars hamburgare i 35 minuter för att någon hade klantat sig, dom erbjöd sig att bjuda på glass efter maten eftersom det tog sådan tid men jag var proppmätt så blev ingen glass för min del :)



Var även en sväng till Kristinehamn med Jocke, han skulle hämta två tårtor på MAXI...man får en tårta om man är ny i Karlskoga tydligen haha ;) Så när vi kom hem mumsade vi tårta och drack te..väldigt nyttig matdag för mig ;)



ÄLSKADE LILLEBROR
Fick ett sms av min underbara lillebror Erik ikväll han ville bara tala om att han saknar oss :D Blir varm i hela hjärtat, vad skulle jag göra utan mina syskon :) Hoppas dom snart kan komma hit alla 5 och hälsa på lite :)



MAGEN
Massor med molvärk och sd, säkert extra för att jag varit uppe nästan hela dagen med. När vi skulle åka från Jocke fick Per dra mig ur soffan och dra mig ur bilen när vi kom hem för det gjorde så ont. Trycker något så förbenat mellan benen också och inte blir det bättre av att hon kickboxas :D Nu ska jag ta en bricanyl och två alvedon och sätta på ett avsnitt av Medium och försöka sova :) Så godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0