Söndag

FREDAG
I fredags gjorde vi absolut inget alls, åt lite mat och körde på Pers arbetskamrat en sväng sen titta vi mest på tv :)



NORA MARKEN
Igår åkte vi upp till Nora och gick på marken en stund, var massvis med folk så lite svårt att ta sig fram och inte så att någon tar hänsyn för att man går med stor mage direkt. Hittade en babybutik som bara sålde märkeskläder till barn...åhh så mycket snyggt hade som från bland annat MOLO, Ida T, Småfolk och Lipfish...åhhh ville shoppa hur mycket som helst men köpte faktiskt ingenting *Överraskad av mig själv* Vi köpte bara med oss lite strumpor till oss själva och lite marknadsgodis :D Sen hittade Per två rockbodys till lillan som han köpte också :D Jättetuffa :)
Var inom en sväng till Lågprismagasinet på vägen hem och där shoppade jag en ny frukostbricka och en tvättpåse :)



BOWLING
Åkte in till Kristinehamn och bowlade igår kväll :) Jocke och Emmy var med sen var även våra grannar Tommy och Emma med :) Va riktigt roligt att komma ut lite och göra något och det gjorde ju ingenting att jag vann stort över allihopa :D Får göra om det snart :D

NY KISSEBEBIS
Jocke och Emmy hämtade hem sin nya lilla kisse igår, en helt rödrandig lite pojk var det :D Sååå himla söt alltså. Han har tyvärr inget namn ännu men det kommer nog snart :D

"LILLA" MAGEN
Imorgon går jag in i vecka 31 :D Känns toppenbra verkligen :D En vecka nämre att få träffa vår lilla tjej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0