Trött som en liten gnu

SÖMN
Somnade när jag låg och kollade på Criminal Minds men nu är jag tröttare än tröttast och har ont som attan i både magen och skallen. Lillan är sjövild i magen så hon verkar må fint :D Hon blir starkare och starkare för varja dag tycker jag :D Min lilla bebis..underbart! Zack och Siri är nog med trötta för dom ligger och snarkar här i sängen, katterna får ju inte ens vara i sovrummet i vanliga fall men sen jag blev mer eller mindre sängliggande har dom fått vara där jag är. Kommer bli lite trist att vänja av dom med det sen igen bara, dom kan ju inte ligga i sängen när lillan kommit, blir nog lite för trångt med fem katter, en bebis och en sambo som tar mer än halva sängen själv :D Får passa på att skämma bort dom lite extra nu innan dom ska få en skrikande konkurrent :)
Väntar på att Per ska komma hem så vi kan äta lite middag, magen kurrar och har sig :D Han är iväg och hjälper en snubbe med någon bil :)

VI TVÅ

Kommentarer
Postat av: Jennica

Va roligt att du uppdaterar så mkt :D kram jennica

2008-08-20 @ 00:32:06
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Jennica

Kul att skriva lite har ju så tråkigt hela tiden :D Kram

2008-08-20 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0