Tvättar och packar

FÖRBEREDELSER
Nu är lillans saker tvättade och klara :) Ska bara stryka hennes påslakan och sånt till sängen och vagnen :) Skönt att ha allt klart :) Har även packat ner alla hennes kläder, blöjor, napp, filt, gosekanin, overall, mössa och lite sånt i skötväskan som ska med till BB så nu är hennes saker helt klara :) Ska bara packa min väska med fast får vänta till nästa vecka då jag får mina kläder som jag ska ha, beställt svarta mysbyxor och ett par linnen :) Ska leta efter en gosig svart tröja med som jag kan ha med mig, helst en med dragkedja eller knappar :) Måste dessutom få tag på några gosiga strumpor, för jag fryser jämt om fötterna och inneskor är inte alls min grej :D

Köper nog det sista denna månaden :D Skönt att ha allt klart :) Inte mycket som fattas ett paket blöjor, tvättlappar, salva, tops, termometer, badbalja och sånt småplock :) I övrigt är det bara babysittern och babygymmet :D

Vill ha min vagn nu med ju...den är så himla fin :) Längtar tills jag kan gå ut och röra på mig med min lilla skrutt :) Vagnen ska bäddas med det limegröna tummenpåslakanet sen ska den fina vagnleksaken med tummen hängas på :D Per skulle även fixa en Novaskylt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0