Vad är det som händer?

MAGEN
Magen är i uppror minst sagt, har sd och molvärk sen får jag dessutom springa på toa massor, varit där 5-6 ggr idag redan...alltså vad händer? Kanske har dragit på mig något skräp för jag är ju supertrött också, får hoppas på det så det inte är något annat skumt som händer.

MIDDAG
Kastade ihop en snabb wok med ris :) Blev jättegott fast Per tyckte det var lite för stark ;)

SHOPPING
Imorgon ska jag ner på stan med Emmy, hon ville kolla lite kläder. Jag ska se om jag kan hitta något till mig och sen ska jag in på lindex och köpa två par velourbyxor till lillan i storlek 50, har bara byxor med fötter i den storleken så känns som jag vill ha två utan också :) Skulle hon inte hinna använda dom massor med ggr är det inte hela världen för totalt går det på 120 kr ;) Ska även in på babybutiken här i stan och se om jag får tag på den gröna tummenfilten, ska ha den i vagnen eftersom jag kommer köra med täcke i vinter och inte åkpåse.



ZACK
Har länge velat fram och tillbaka om hur jag ska göra med Zack, han vill ju så gärna vara ute och springa och sådär men nu har vi fått superproblem med ett par som matar honom och beter sig dumt mot honom så snart måste han vara inne igen men det tar emor för han blir så fruktansvärt olycklig inne.  Han kräver ju dessutom bad och mycket pälsvård och som läget är nu så känns det inte som jag vare sig kan eller har tid...svårt att sitta och på huk och bada honom i en timme  sen föna yttligare en timme med magen i vägen och massa sammandragningar. Känns inte som jag kommer få massa mer tid sen när lillan kommer ut heller och han kräver tid och massa kärlek för någon mer kelen kisse får man leta efter :) Så om någon vet någon som har tid med en underbar kille med massa päls så kan ni väl höra av er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0