På Pappas mage för alltid...

LEDSEN DOTTER
Nu sitter jag här i mörkret och skriver fast jag verkligen borde passa på att sova nu när Nova gör det men är så övertrött så det går inte. Nova har haft en jobbig natt och dag idag. Fast nu ikväll har hon sovit jättebra och det är skönt för jag tycker så synd om henne när hon ska ha ont i magen :( Hon har legat på min mage hela natten och hela dagen för så fort jag lagt ner henne har hon börjat gråta stackaren :( Det är sådana här dagar man verkligen önskar hon kunde säga vad som var fel så man kunde hjälpa henne ordentligt ju. Tur att jag har Per så vi kan hjälpas åt för även om det är mysigt att ha henne nära så kan det vara skönt att få gå på toa och äta lite utan bebis...idag åt jag frukost vid fem när Per kom från jobbet...en avokado så en riktig bastant frukost dessutom eller vad säger ni ;) Tror tusan jag ska börja göra smörgåsar och ha i kylen så jag bara kan springa och ta mig när jag får lite tid över...tror min mage skulle bli väldigt lycklig om det kom ner lite mat då och då för usch va jag är hungrig hela tiden...vissa dagar hinner jag med allt som ska göras och andra ingenting fören Per kommit hem men så är det att ha en bebis i huset :) Huvudsaken är att vårt lilla hjärta mår bra sen spelar det ingen roll om allt annat får vänta några timmar extra.



SEGA
Vi har fortfarande inte gjort hand och fotavtrycken fast vi sagt varje kväll att vi skulle gjort det :D Men men det blir nog av snart har ju allt hemma så ska bara få tummen ur också :D
Blev ingen bild till tidningen i måndags heller för vi kom inte ur sängen så nytt försök på måndag ;) Men har faktiskt skickat in en jättefin bild på skruttan till BLT (Blekingelänstidning) så hoppas den kommer in i början av nästa vecka så hela tjocka släken får se vår skatt :)

BESÖK
Igår hade vi besök av mina arbetskamrater, så himla roligt att få träffa dom lite för jag har verkligen saknat både dom och jobbet som attan ju. Dom hade med sig presenter till Nova, ett jättefint rosa set och en mysig brun fleeceoverall :) Lovade att jag skulle gå bort och hälsa på alla andra som inte kunde komma också så är det bara fint väder nästa vecka så ska vi ta en långpromenad till mitt jobb och säga hej till alla :)

PÅ PAPPAS MAGE FÖR ALLTID
Per sa redan när vi fick reda på att vi väntade en dotter i vecka 16 att han skulle ha hennes namn på magen och så blev det också :) Så nu står det Nova på magen för alltid :) Tycker det blev superfint och dessutom är det väldigt fint gjort av honom :) Han är så stolt över sin lilla flicka och jag är så extremt stolt över dom båda två :) Mina två fina älsklingar!



BVC OCH TOMTEDRESSJAKT...
Imorgon är det dags för besök på BVC igen, får se hur mycket hon vuxit senaste veckan..skulle inte bli alls förvånad om hon gått upp 100-200 gram för min dotter äter som en häst verkligen ;) Märks i kläderna nu, hennes bodysar och pyamasar i storlek 50 börjar bli lite korta på längden så snart får vi inviga 56:orna :)

Ska även ut på jakt efter någon söt tomtedress med tillhörande mössa så vi kan göra lite fina julkort...hoppas dom har det i den här lilla hålan...återstår att se...


LITE FLER BILDER PÅ DEN FINASTE SOM FINNS



Bilderna på min blogg får inte kopieras utan lov.

Dags för mat igen tycker Nova så godnatt på er!

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt hon är och tatueringen var riktigt fin den med.

Ett tips på tomtedräkter, de har jättesöta tomteklänningar med byxa o mössa på H&M.

Kram Emma

2008-12-05 @ 10:59:48
URL: http://varanmini.blogg.se/
Postat av: Frida och Pricken

Söt liten dotter ni har.



Vill ni inte absolut att hon ska va tomte så kan jag tipsa om att Lindex har en jättefin pepparkaksklänning i brun velour och mössa till, urgullig!!!

2008-12-05 @ 18:59:29
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/
Postat av: Virreh

va söt hon är.. =) jätte fin tatuering med.. =)

kram

2008-12-06 @ 18:38:16
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0