BF +1 då...

ÖVERTID
Idag går jag in på övertid, är i vecka 41 nu alltså (40+0) Har svaga sammandragningar och känner mig rastlös i kroppen samtidigt som jag är riktigt trött och borde sova lite till. Bara fått sova 2 timmar pga av mongot till granne som satt och skrek hela natten...den pojken har PROBLEM....varför sitter man och skriker till klockan 4-4-30 på natten??
Ska kolla någon film nu och se om jag kan slappna av så pass att jag kan sova en stund iallafall :)
Senare idag ska jag bara städa lite och sen kanske det blir en lite promenad om det inte regnar ute.
Håll tummarna att saker och ting händer nu!

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

"övertid" börjar man inte räkna förrens efter vecka 42. Så du går inte övertid ;)

2008-11-11 @ 08:46:00
URL: http://YasminOhlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0