Bilder på vårt underverk :D

 BILDER
Just nu njuter vi bara av att ha blivit Mamma och Pappa till vår underbara dotter Nova så förlossningsberättelse osv kommer senare :) Nu ska vi landa lite och lära känna vår skatt som vi redan är totalt förälskade i, att man kan älska någon så mycket fast man precis träffats. Så tills vidare blir det bara bilder på vår fina dotter :)
Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fått också :) Och jag kan inte annat än hålla med om att hon är extremt lik sin Pappa :D Så nu har jag turen att få leva med två fina och underbara personer som jag älskar över allt annat :)

Puss och Hej!

Bilder är upplaga i tidsordning :)



Såå stolt över min fina familj!


Bilderna i min blogg får inte kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Jättefina bilder! :)

Kram

2008-11-18 @ 02:48:21
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Cissi!

Det går ju inte o klicka upp dem så man ser dem. El de kanske bara e på min dator? hum! man ser ju lixom inget när de e så små=)

2008-11-18 @ 10:03:14
Postat av: Virreh

Åh va fina bilder.. =) såå söt hon är.. Kramis

2008-11-18 @ 10:11:04
URL: http://virrehvurr.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill bara säga grattis igen. Hon är verkligen helt underbart söt. Så glad för din skull!

Kram och lycka till!

/ TheFamily från FL

2008-11-18 @ 10:59:56
Postat av: Erika

Hej! Har följt din blogg och din graviditet... måste gratulera till dottern. Själv har jag några dagar kvar på min graviditet, sen får vi också möta vårat efterlängtade barn. Väntar spänt på förlossningsberättelsen. Kramar på er och all lycka!!

2008-11-18 @ 14:31:16
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ut som Per i klänning :)

2008-11-23 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0