Drömmar

DRÖMMAR OCH LÄNGTAN
Har drömt massor inatt och vaknat flera ggr lika besviken :( Drömde såklart om förlossningen igen och att vi fick träffa Nova...Undra när det ska bli på riktigt...
Gick in i vecka 40 (39+0) idag så 6 dagar kvar till BF, men ingen bebis här inte...hon trivs alldeles för bra i magen tror jag...envisa bebis vi vill ju träffa dig nu!

Imorgon ska jag till BM, hon som inte trodde vi skulle hinna med att ses ens :( Men det hinner vi allt, hoppas hoppas hon kan kolla om det hänt något mer efter alla mina förvärkar...
Övertid...hemskt att vissa landsting har 14 dagar och andra 21 dagar som gräns, självklart har vi det senaste eller rättare sagt min BM sa att det inte finns någon egentlig gräns för efter 14 dagar så får man börja gå på tätare besök och sen beror det på bebisen...så kändes verkligen som man fick gå över hur mycket som helst, fast jag har inte hört om någon som gått mer än 21 dagar över iallafall...*peppar peppar* (Jag vill INTE vara den första)

Nu ska jag kliva ur min varma säng och städa det som behövs sen blir det kanske en promenad om kroppen tillåter det och lite serier. Får hoppas Per slutar i vettig tid idag, han är ju rätt risig stackarn :( Inte kul att jobba när man är sjuk men att få honom att vara hemma är som att slå huvudet i väggen och sen var tydligen inte jag rätt person att tycka att man ska vara hemma om man är sjuk påstod han... för jag är ju inte hemma om jag inte blir hemskickad av chefen eller verkligen inte kan resa mig ur sängen på morgonen...och okej han har kanske liiiite rätt i det han säger...

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Ebba

man börjar undra om det kommer bebis när du inte skrivit på ett tag!

hoppas :)

2008-11-04 @ 20:18:21
URL: http://behindmyshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0