En söndag i sängen

LÖRDAG
Blev film igår efter mycket om och men kanske jag kan tillägga, Jörgen och Per slutade inte pilla med Amazonen fören klockan var nästan nio och efter det var vi tvungna att äta lite osv men när klockan var tio var vi på plats i soffan hemma hos Sofia och Anders :) Tyvärr var filmerna inte något vidare alls men det var kul att komma hemifrån och det är roligt att umgås lite :)

VÅR ÄLSKADE SKRUTT
Nova var så tokig i magen igår så det känns som jag fått ett blåmärke på vänster insida av magen, kunde inte ligga på den sidan när jag skulle sova, men idag känns det lite bättre iallafall :) Hon är stark som attan vår lilla tjej och envis som jag vet inte vad, får se hur hon blir när hon kommer ut :D



DAGEN
Idag ska jag lata mig heeela dagen minsann :) Ska inte ens ta en sväng med min kära vän dammsugaren utan "hon" får också ta paus idag :D Ibland är man förtjänt av att bara slappa och inte bry sig om någonting tycker jag :)
Per ska fortsätta med Amazonen fast han egentligen borde ligga nerbäddad i sängen han med för han håller på att bli sjuk :( Snorar och ser väldigt hängig ut :( Får hoppas han är frisk tills det är dags för damen att göra entre för annars misstänker jag att han kommer sitta i ett hörn och sova ;)

Nu ska jag slänga på ett avsnitt av Greys Anatomy och bara mysa under mitt goa täcke :)

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Emma.

Hoppas lilla starka Nova bestämmer sig för att titta ut snart. Det ska bli kul att vi kommer att vara mammalediga samtidigt, även fast din lilla kommer typ ett halvår innan min. Då kanske vi äntligen kan ta och ses :)Ush, jag är såå dålig på att höra av mig till mina vänner. Det är bara jobb jobb och jobb hela tiden. Hoppas att Zack kommer att trivas bra i sitt nya hem. Sindy är i kissehimlen nu. Det var tyvärr det enda vi kunde göra. Hon hade aldrig pallat ett nytt hem. Ha det så bra. Kram från Kristina

2008-11-02 @ 16:42:44
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Grattis till bebisen i magen =)

Lycka till med allt.

2008-11-02 @ 19:18:02
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Kristina

Hej!

Tror hon ärvt sin envishet från både mig och Per och om så är fallet så får vi nog inte träffa henne innan jul ;) Känns som om det dröjer max en månad till innan vi har henne hos oss så tills dess får jag fortsätta slita mitt hår och morra åt alla som kommer i vägen för mig...vilket humör man får som gravid..

Ja det ska bli jätteroligt att vara hemma samtidigt :) Är också totalt usel på att höra av mig, har levt i min egen bubbla nu ett bra tag men snart så kanske jag kan leva som vanligt igen :)

Jo jag hoppas också att han kommer trivas där men det känns tungt i hjärtat speciellt igår när jag skulle pussa dom andra godnatt och han inte var här :( Usch va jobbigt att Sindygumman fått fara iväg men hon har iallafall fint sällskap av både Spraco och Kasper.

Jag messar dig så fort vår lilla tjej kommit till världen så du får hälsa på oss på BB om du vill :)

Stor Kram

2008-11-03 @ 12:20:20
Postat av: Svar från Emma till Dorothéa

Tack så mycket!

2008-11-03 @ 12:21:50
Postat av: Kristina

Ja gör gärna det. Jag vill jättegärna komma till bb och träffa er. Ja Nova verkar stortrivas i magen. Jag var verkligen såå säker på att hon skulle komma 23-24 oktober. Hade det på känn, men så blev det ju inte. Så nu gissar jag på att hon kommer senast lördag. Ha det så bra så hoppas jag på ett sms snart. Kram Kristina

2008-11-04 @ 20:28:15
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0