Har någon kört över mitt bäckenben?!..

DAGEN
Låg och drog mig i sängen jättelänge idag för det var så varmt och mysigt :) Har haft sammandragningar sen i morse och molvärk, sen är mitt bäckenben jätteömt och det gör riktigt ont i ljumskarna också så hoppas att det händer mera nu...
I övrigt så har jag nyss avslutat dagens städning :) Bara toaletten kvar som ska skuras och kattlådan som ska fyllas på med ny sand men det fixar jag lite snabbt nu innan jag hoppar in i duschen :)
Mysigt väder ute idag så tror jag ska passa på att gå bort till parken och gå några varv...har jag tur kanske det skyndar på det hela lite :) Om inte så är det skönt med frisk luft och lite sol. Vore perfekt om Nova valde att kika ut till på torsdag natt eller fredag förmiddag för då får Per vara hemma lite längre med oss :)

Nej nu blir det toastäd och dusch för min del :) Nova har hicka som bara den...goa bebis :D

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Dafe

Vad gulligt du skriver om lilla Nova! Jag har också en Nova och hon fick också sitt namn redan i magen. :-) Fast min är sex år redan...

2008-11-07 @ 13:58:41
URL: http://dafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0