Loppisfynd

LOPPIS
Idag har jag fyndat minsann, det var loppis på skolan som ligger precis hemmavid så jag, Sofia, Anders och Nicodemus var borta en snabbis och kollade läget...det mesta var skräp men jag hittade faktiskt en Babybjörn bärsele till riktigt bra pris :D Så den slog jag till på för en sån har vi velat ha till vår skrutta :) 

Just nu sitter jag på Pers jobb och ugglar, Per och Jörgen grejar med Amazonen och jag har ingen som helst lust att sitta ensam hemma och glo idag för jag är så himla rastlös så då sitter jag hellre här :)

Ikväll blir det förmodligen lite film med Sofia, Anders och Nico :) Får se om vi kan hitta något skojsigt att se på :) Roligt att umgås med lite folk minsann :)

MAGEN
Just nu känns magen mest mörbultad och öm, det moler och trycker supermycket och Nova är galen. Har bara haft några få sd idag så här blir inga barn födda idag heller. 8 dagar kvar till den stora dagen men får väl se om hon håller tiden eller inte.

Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta kika runt på nätet.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0