Lördag

KROPPEN
Känner mig helt feberfri idag och kroppen känns okej den också :) Bara halsen och näsan som jävlas men sånt kan man ju dras med ett tag så känns okej :)

NATTEN
Sovit väldigt oroligt inatt, drömt en massa och haft sd så jag vaknat flera ggr. Kommer för en gång skull inte ihåg vad jag drömde men det var säkert något knepigt som vanligt :D

PÅMINNELSE
Nova du vet att dagen med stort D är imorgon va? Din pappa är otålig och går mig snart på nerverna så om du kan försöka hålla tiden någolunda iallafall vore jag väldigt glad... risken finns att jag måste låsa in honom någonstans tills det är dags annars...Vi längtar efter dig så himla mycket nu och vill krama dig och se hur du ser ut ju...fast vi vet ju redan att du är den finaste bebisen som finns men vore ju ändå mysigt att få träffa dig :) Så snälla lilla skruttan kom ut snart  /Mamma och Pappa

DAGEN
Idag ska vi med gemensamma krafter städa lite och sen får vi se vad som mer händer...något ska vi nog komma på :)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0