Middag ikväll

BJUDNA PÅ MAT
Ikväll ska vi hem till Jörgen och Nanna, tydligen är det någon Thailänsk högtid idag så då ville Nanna laga mat och fira det :) Blir säkert supertrevligt och dessutom väldigt god mat så det ser jag fram emot :)

DAGEN
Blev lite helgstädning och sen har vi varit borta en sväng på Pers jobb, Jocke skulle ha nya vinterdäck så det fixade dom lite snabbt.
i övrigt har jag inte gjort så mycket alls.

MAGEN
Massor med onda sd men får se vart det leder, förmodligen stannar det av som vanligt :D Fast någon dag ska ju vara dagen med stort D såvida hon inte klänger sig fast därinne och vägrar att komma ut ;)

Lite bilder från idag på mig och magen...ser ni likheten på mig och Barbapappa? ;) Vecka 40 (39+5)




Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Oj nu börjar det närma sig! Vilken tur du haft som fått gå tiden ut! Jag e med nyfiken på hur hon ser ut nu :D kram vännen

2008-11-08 @ 19:03:02
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: .: YennY :.

Du är så fin! En typisk tjejmage verkligen. Hoppas hon kommer ut snart till er! Massa kramar

2008-11-08 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0