Min fina familj :)

FAMILJEN
Blir inte så mycket bloggande när man nyss fått en liten bebis som vill ha all ens uppmärksamhet hela tiden :) Men jag klagar verkligen inte, är helt underbart att få tillbringa dagarna med Per och Nova :) Så himla mysigt att ha fått en egen liten familj att vara stolt över. Vi har unnat oss sovmorgon varje dag sen vi kom från BB :) eller jag stiger ju upp 3-4 ggr om natten...men mellan 7-10 brukar skruttan sova gott så då passar jag och Per också på att sova lite extra för man behöver verkligen all sömn man kan få :)

På dagarna har vi försökt hitta på lite saker, igår hade vi besök av min kusin Petri och hans familj så vi fikade lite och pratade om förlossningen och lite sånt, alltid roligt att träffa dom fast det tyvärr blir väldigt sällan nu. Nova fick jättefina presenter av dom, en badcape, en mjuk prasslande bok, ett par tossor, en söt haklapp och en jättesöt body där det står Mammas Älskling på :)

Idag har vi varit hemma hos Pers farmor och även där fick Nova present, en rosa Labanbadcape...bortskämd liten bebis har vi minsann ;)
Efter besöket hos Maj-Britt tog vi oss en runda ner till stan och handlade lite, var superskönt att få röra på sig sen är det ju inte helt fel att köra lite vagn heller :D Känns att det börjar bli vinter för det är verkligen superkallt ute nu...tur att jag får på mig min vinterjacka :D
När vi kom hem fick Nova sig ett bad och denna gången gick det superbra :) Hon såg väldigt nöjd ut enda tills det var dags att komma upp och torka sig för då blev hon arg som ett litet bi :D Vår tjej tycker verkligen inte om att vara nakenfis. Per tog lite bilder men dom får jag lägga upp senare för dom ligger kvar på hans mobil.

Just nu är det bara jag som är vaken, Per och Nova ligger och sover. Dom är så fina så jag får tårar i ögonen, är såå kär i båda två och jag älskar dom så fruktansvärt mycket. Jag är lyckligt lottad som har dom.

Blir en hel del bilder på vår älskling så jag fortsätter att lägga upp här så alla som vill kan se :) Vet ju bland annat att mina söta syskon gärna vill se guldklimpen :D




6 DAGAR EFTER FÖRSLOSSNINGEN



Nu ska jag sova som resten av famijen :)

Puss och Hej!

Bilderna på min blogg får inte kopieras utan lov.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Riktigt mysigt att se familjen samlad. Hon är helt underbar att se på och så gossig tös :D Förstår att ni njuter i fulla drag. Ha en underbar helg. Kram

2008-11-21 @ 18:12:09
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Kristina

ärligt med sovmorgon. Ja passa på och njut. Vart har din mage tagit vägen? Man kan ju knappt se att du varit gravid. Min mage var kvar jättelänge. Om jag ska vara helt ärlig så har den fortfarande inte försvunnit. Och nu har den ju börjat att växa igen så nu är det ju ganska kört. När kände du första sparken? Jag är i vecka 18 och har fortfarande inte kännt något. Ha det gott och hälsa din familj.

2008-11-22 @ 18:09:31
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0