Otålig

MYROR I KROPPEN
Sitter här och önskar allt jag bara orkar att saker och ting ska hända...men istället är det så lugnt så man lätt kunnat tro att man inte ens var gravid....FRUSTRERAD...lite molvärk är det enda som känns...inte ens dom ynka sammandragningar jag hade innan har fortsatt...Nova verkar ta det lugnt hon med för jag har bara kännt lite små rörelser när hon flyttat på sig och inget mera....åhhhh blir galen snart...jag vill ha min dotter nuuuuuu...jag vill bli Mamma....jag vill att Per ska bli Pappa och jag vill framför allt inte vänta längre...SNÄLLA någon gör att det händer något innan jag sliter mitt hår och blir ännu mer knäpp än jag redan...är om det nu är möjligt??...Känns som jag skulle kunna tänka mig att prova alla knep som finns för att få henne att kika ut men jag vet ju att det är meningslöst eftersom det är upp till henne när hon vill ut....att det ens är möjligt att bli såhär otålig är totalt ofattbart....GAHHH säger jag bara!!

Nej nu ska jag riva ur min garderob och vika ihop allt igen så jag har något att göra...

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag följer spänt, önskar jag vore lika långt som du ;) Jag har hela 5 veckor kvar..

2008-11-09 @ 17:13:37
URL: http://evelinali.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Vissa säger att man ska storstäda, moppa golv och damma för att få igång förlossningen..;)

2008-11-09 @ 19:31:15
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0