Snörvel

SNORIG
Sådär nu ligger jag här med ont i kroppen, en näsa som rinner som en kran och huvudvärk. Känner mig småfebrig men knaprar alvedon och håller alla tummar jag har för att detta ska kännas bättre imorgon när jag vaknar.
Lusigt nog slapp jag massa onda sd nu ikväll, har bara haft  "vanliga" sd som gjort magen stenhård men det är ju ingen som gör ont :) Molvärken sitter i men den kan jag absolut leva med. Kanske tycker kroppen det räcker med det andra skräpet :D Jag klagar verkligen inte om jag slipper det onda ett tag :)
Nova har varit jättelugn i magen idag, är inte fören nu på kvällen som hon vaknat till och buffat runt ett lite men det är mycket mindre än i vanliga fall...är inte även det ett tecken på att det kan vara på G?

Nu blir det Hell´s Kitchen och sen ska jag sova om det går...vill ju bli piggelin så fort som möjligt igen :D

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

krya på dig ! Hoppas du blir frisk så du får va pigg under förlossningnen :)

2008-11-07 @ 09:59:31
URL: http://evelinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0