Tror jag håller på att bli sjuk :(

GÅRDAGEN
Igår blev det lite födelsedagsfika för Per, var inget vi hade planerat men eftersom vi inte hade något annat för oss så bjöd vi över Maj-Britt, Jörgen, Nanna och Jocke. Blev massa god fika :) Sen bjöd vi även på Glögg för det hade Nanna aldrig smakat innan men det gick hem :D Svårt med vad det hette bara så hon kallade det Kokain för hon blev så varm i kroppen av det sa hon ;)
När gästerna hade gått var jag och Per ute och gick en runda, jäklar va det trycker på när jag går nu alltså. Hade massor med sd igår också men ingen bebis ännu.

DAGEN
Idag ska jag bara vila för jag tror jag håller på att bli sjuk :( Halsen gör ont, näsan och ögonen rinner och jag fryser och är öm i kroppen...känns inte som det kunde komma mer olämpligt men får hoppas det går över snabbt som attan. Film, värme och en kopp te borde vara den bästa medicinen för detta så på jag kör på det.
Har massor med molvärk och mina sd har redan dragit igång för dagen.

Nu blir det lite film tror jag.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0