Tror mitt vatten har börjat sippra....

SNART???
När vi var på Willys och handlade lite kvällsmat kände jag hur det började rinna så sa till Per att nu får vi nog skynda oss hem för något håller på att hända...väl hemma gick jag för att kissa och då kom det ännu mera slempropp fast denna var rosa och tillsammans med den kom det massor med slem fast inte tjockt utan rinnande. Sen vi kom hem har jag varit och "kissat" var 10-15 min ca och det är inga droppar som kommer utan det rinner verkligen så det måste väl ändå vara fostervatten?? Ska snart ringa in till förlossningen och höra om dom tycker vi ska åka in eller om jag ska vänta på att värkarna kommer tätare....börjar bli lite nervös fast på ett bra sätt....hoppas detta inte är falsk larm igen... 
Tänk om jag snart är Mamma :D UNDERBART

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu har väl ändå förlossningen satt igång på allvar. Så himla spännande. Lycka till. Massa kramar från Kristina

2008-11-10 @ 20:44:47
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Kristina

Ja nu måste det vara på G för annars undrar jag vad det är :D Messar så fort det är klart så du kan hälsa på oss om du vill :D Massa kramar

2008-11-10 @ 20:47:57
Postat av: Heidi

Håller tummarna det drar igång nu,påminner om hur det va för mig..Kram kram

2008-11-10 @ 20:58:54
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: Anna

vad spännande att det händer grejer nu. får hoppas hon bestämmer sig för att komma ut helt snart. lycka till nu! kram

2008-11-10 @ 21:29:36
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: virreh

ja nu e det på G =) gud så roligt.. skriv gärna i GB sen e såå nyfiken på hur det gått.. Lycka till nu Kram kram

2008-11-10 @ 21:30:13
Postat av: Frida

Hittade hit via FL, bloggen tillagd till favoriterna per omgående - SÅ spännande! Lycka till!

2008-11-10 @ 21:30:30
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0