Usch va jag fryser

SJUK
Känns inte ett dugg bättre nu än innan idag så misstänker att detta kommer bryta ut ordentligt :( Näsan kliar, ögonen rinner,  jag fryser och är rosig om kinderna...underbart verkligen *suck*
Nu hoppas jag faktiskt att Nova bor kvar i magen tills jag är lite piggare och känner mig frisk igen..inte roligt att föda barn och vara sjuk samtidigt misstänker jag...så snälla låt denna sjuka gå över snabbt så vi kan få bebisgosa snart...

Nu blir det mer serier och julmust.

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Cissi

har hört att man kan bli förkyld innan de e dax:-) Ett tecken lixom! Så va det för mig:-) Hoppas de e det för dig med och ja önskar dig allt lycka till när det verkligen är dax! kikar in här varje dag för o se om du har uppdaterat el om du ligger o snusar bebbe:) kram

2008-11-06 @ 19:10:03
Postat av: Svar från Emma till Cissi

Då får vi hoppas det är så för mig med :D Längtar efter vårt lilla hjärta som bara den :) Kram

2008-11-06 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0