Varför just nu för :(

KROPPEN
Bläää mår skit, kroppen gör ont, halsen river, näsan rinner, ögonen kliar och svider och det känns ungefär som jag blivit överkörd av något riktigt hemskt och tugnt...varför var jag tvungen att bli såhär nu för?? Trodde ju att om jag bara sov lite så skulle detta vara över idag men det blev bara värre tydligen. Så nu ser jag fram emot en helg med tussar i näsan, halstabletter, alvedon, nyponsoppa och lite bra serier eller filmer. Per får helt enkelt ta hand om hemmet och pyssla om mig lite så jag snabbt blir fit for fight igen och kan föda barn...
Ska släpa med mig en pall ut i badrummet snart och duscha lääänge...har jag tur kanske det gör att huvudet känns lite mindre bulltande och om jag har ännu mer tur kanske det släpper lite i näsan också :)



DRÖM
Inatt har jag drömt flera ggr att Per sagt "Nu får det vara nog, nu SKA hon ut" men ingen bebis har kikat ut istället har min mage förvandlats till en guldfiskskål så man klart och tydligt kunde se "innehållet"...bebisen alltid massor med hår på huvudet och stora ögon i mina drömmar... så är det så hon kommer se ut när vi får träffa henne tror ni?? som ett litet troll?? :D Ibland kan man verkligen få ihop det...


Nu blir det mer halstabletter och någon serie innan duschen.

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Dafe

Usch för alla baciller som cirkulerar nu, märks att det snart är vinter. Krya på dig, blåöga! :-)

2008-11-07 @ 13:57:05
URL: http://dafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0