25 år

FÖDELSEDAG
Så nu har man blivit 25 år också...ett år äldre nämre pensionen ;) Känns som man blivit rätt gammal faktiskt fast sen beror det ju på vad man jämnför också :D Min födelsedag blev helt okej fast det inte hände något speciellt direkt.
Var nere på stan och köpte mig ett par svarta snygga mockastövlar, en söt randig kofta med luva till Nova och två nya kuddar till soffan för pengarna jag fick av Anita och dom :) Roligt att kunna unna sig lite sånt :)
På kvällen kom Jörgen, Nanna och Maj-Britt så vi fikade lite och satt och småpratade lite :) Jörgen och Nanna gav mig lite hudvårdsprodukter och Maj-Britt hade med en nybakad ananaspaj :)
Vet tyvärr inte om jag var bästa sällskapet igår dock för usch va skum jag kände mig i hela kroppen. Lillan trycker sig längre och längre ner och det känns ordentligt i fogarna när hon gör det kan jag lova. Sen mådde jag småilla och var så varm så det kändes som jag satt i en bastu, dessutom var jag så trött så att jag satt och kämpade med att hålla ögonen öppna. Vi gick och la oss redan vid tio igårkväll men tog ändå en stund innan vi somnade men det var skönt att få ligga ner iallafall, min kropp behövde det :D Mina sd fortsätter vara onda och molvärken sitter i magen, ryggen och ner i låren men jag är helt iställd på att vi inte får träffa vår tjej fören i slutet av november...hon verkar trivas där inne nu ;)
Sen får jag inte glömma att tacka för alla söta sms jag fått av alla som gratulerat mig!

DAGEN
Känner mig precis som igår så går runt som i en dimma, skulle kunna sova stående tror jag men vill inte gå och lägga mig innan nio iallafall. Får se om det finns något skräp man kan se på tv tills dess, måste äta något med kanske :)
Sofia, Anders och Nico skulle ju ha kommit ikväll och ätit lite tacos men vi får ta det imorgon istället :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: pluttsan

grattis gummsan, kul att ni haft de bra. lycka till när de e dax att föda. verkar som du haft tur med att kunna gå denna tid



pöös catta

2008-10-14 @ 20:36:53
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Hanna

låter som du haft en bra födelsedag då! :)

kram

2008-10-14 @ 20:49:49
URL: http://hannasvantabarn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Här kan man vinna en fin skötväska eller snygga bebis o barnkläder

http://robinsgarderob.blogspot.com/

2008-10-14 @ 21:17:38
Postat av: Svar från Emma till pluttsan

Tack så jättemycket! Ja det känns skönt att det gick så bra som det gjort även fast det varit kämpigt :D Pöss

2008-10-15 @ 14:11:12
Postat av: Karin

Grattis

2008-10-16 @ 21:50:46
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0