Det gör nytta iallafall...

BARNMORSKAN
Så nu är jag hemma igen, gick bra idag också minsann :) Lillans hjärta tickar på lika fint som vanligt och det är inga fel på hennes rörelser heller...hon är ju tokig i magen :D Hennes lilla huvud ligger väldigt långt ner i bäckenet nu så alla mina sammandragningar/förvärkar gör nytta :D Gjorde riktigt ont när BM skulle känna efter hennes huvud för hon fick trycka jättelångt ner men skönt att hon ligger startklar och fixerad :D Mitt blodvärde kunde helt klart varit bättre hade bara 107 i värde..men får se om jag kan höja det. Blocksockret var 5,2 och mitt blodtryck låg på 128/76 så det var bra. Sf-måttet var knappt 35 cm så knappt en ynka centimeter sen förra gången så denna gången gick inte kurvan upp utan ner lite istället men hon sa att det beror på att magen har sjunkigt så mycket sen sist. Så allt är bra och som det verkar händer det saker och ting nu :D
Har jätteont i svanken och det strålar ner i rumpan och låren och när jag får sammandragningar måste jag upp och vagga för det är verkligen jobbigt att sitta stilla...men såhär kan det ju hålla på ett bra tag till så tar inte ut något i förskott :) Ännu är inte sammandragningar jätteregelbundna eller täta men blir det som igår sätter jag mig och klockar men det dröjer nog :D
Under tiden jag väntar på att saker och ting ska hända bli det film och fika :) Ska även se om jag kan sova en liten stund för jag är så himla trött efter nattens bravader.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0