Förvärkar/värkar??

MAGEN
Nu har jag haft onda förvärkar/värkar sen i eftermiddags men vågar jag hoppas?? Har tagit två alvedon nu och ska äta lite sen får vi se om detta leder till något barnafödande eller om det slutar som vanligt... Har sagt till Per att jag ringer in om jag har lika ont om ett par timmar.

DAGEN
Haft en skitbra dag inne i Örebro med Sofia, Anders och Åsa :D Skrattat massor så just nu känner jag mig superglad :) Stackars Anders fick gå med 3 tjejer och dessutom med en som är höggravid och har ont...så fort jag fick ont hotade han med att springa iväg hahaha ;) Men vi hann ju hem utan problem :D Så vad säger ni ska vi ta en sväng imorgon med ;)

Mat och tvdags nu :) Men uppdaterar om läget...

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohjag håller tummarna för dig!



Och vilken fin blogg du har!

2008-10-29 @ 10:41:58
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0