Fredag

FÖRÄLDRAUTBILDNING
Igår var vi iväg på vår första träff, totalt var vi 6 par tyvärr var det väldigt olika åldrar och väldigt olika bf så får se om det kan bli lite fika och sådär. Ett par var i vår ålder och dom skulle ha 9 dec om jag inte minns fel :) Gick inte igenom något nytt direkt, jag har ju läst en massa nu när jag bara legat hemma och glott i flera månader :)
Nästa gång skulle vi se en film och prata om olika slags smärtstillande, det ska bli intressant att höra vad som finns. Tycker vår BM sa en väldigt bra sak igår, man måste ha ett öppet sinne för förlossningen och inte sätta upp massa måsten eller krav för då blir man bara besviken. Det är så jag har känt när jag tänkt på min förlossning, att det är bättre att ta det som det kommer istället för att säga innan att jag ska ha det si och så och jag vill ha den bedövningen osv. Dom på förlossningen är ju proffs och vet vad dom gör så är inte ett dugg orolig :) Sålänge jag får min lilla tjej blir jag mer än nöjd :D

Blev ingen runda på stan med Sofia igår, men hoppas hon hittade något fint till Adde :)

IDOL
Tycker att Robin E är en av de bästa killarna så förstår inte riktigt hur han kunde hänga löst igår :( Han kanske inte ser ut som en popkille men måste alla göra det? Tyckte ju helt klart att Robin B, Jesper eller Lars skulle åkt ut.
Får se hur det går ikväll, får kolla på det på webben sen.

FREDAG
Ska plocka och göra fint inför helgen sen ikväll ska jag umgås med Sofia och Adde :) Roligt att göra något tycker jag allt :) Ska bara ta mig upp för alla hundra trappor hemma hos Sofia ;)
Per ska ut med jobbet idag och spela paintboll och sen ska dom käka och gå på krogen :) Skönt för honom att göra något också, händer inte allt för ofta att han är på krogen om man säger så ;) Så får se i vilket skick han är imorgon :D

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0