Haha

MOBILT INLÄGG
Igår fick jag för mig att jag var tvungen att kolla om det gick att skicka ett mobilt inlägg..men eftersom jag varken fick bekräftelse på mobilen eller det kom upp något i bloggen trodde jag att det inte gick men nu sådär simsalabim kom det haha :D Dessutom fick jag tillbaka hela texten i header med....ja jag säger då det ;)
Anledningen till att jag var tvungen att kolla om det gick att skicka mobilt var ju att jag hade tänkt mig lägga in bild på vår guldklimp när hon kikat ut ;)

Puss och Hej igen!

Kommentarer
Postat av: malinsmix.blogg.se

Hur gjorde du för att mobilblogga?

2008-10-07 @ 08:14:57
Postat av: Svar från Emma till malinmix.blogg.se

Gick in på en sida och kollade nummer osv men maila mig på fl så får du adressen :)

2008-10-07 @ 13:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0