Helgen

LÖRDAG
Ängnade större delen av dagen till att först sova :) Så mycket som jag sov natten mellan fredag och lördag har jag inte sovit på hundra år känns det som...men kan lova att det var riktigt skönt och det behövdes verkligen :)
På kvällen åkte vi upp till Jörgen och Nanna en stund och blev bjudna på Thaisoppa sen passade Per på att klippa sig också :) Smidigt att ha en frisör i familjen när man ska klippa sig stup i kvarten :D Jag måste verkligen också uppsöka en frisör fast väntar tills Nova kikat ut :) Ska gå till Johanna som jag brukar för hon är så himla gullig och dessutom får hon mitt bebishår att se bra ut :)
På vägen hem åkte vi inom Anders och Sofia som var i garaget och målade, Nico ville också måla och gjorde sitt bästa med att kleta färg på händerna ;) Så det lilla bordet fick ett snyggt litet handavtryck :D
Väl hemma blev det film och lite godis, kollade på Hancock, den var helt okej tycker jag. Jag började kolla på första avsnittet av Fringe med men somnade efter en timme..men det jag såg var iallafall sevärt.

SÖNDAG
Idag har vi haft besök minsann :) Först kom Anita med present och smörgåstårta som hon hade gjort...*mums* va god den var. Hon stannade ett par timmar och det var lika trevligt som vanligt :D Pratade om vikt och klass...tydligen något pucko som påstått att det bara var fattiga som var feta...ojoj den stackaren som sa det kan inte riktigt haft koll på läget...finns och kommer alltid finnas feta/smala i alla olika samhällsklasser..men är man trångsynt så är man...tragiskt bara...

Vid sextiden kom Therese, Sofia och Anders så då fikade vi igen :D Så himla kul med lite folk här hemma :) Sofia och Anders var tvungna att åka rätt tidigt för dom skulle svetsa lite golv men Therese stannade till klockan nästan var tolv så vi hann prata om allt mellan himmel och jord :D Saknar att ha någon att umgås med sådär,  på sista tiden har det inte blivit så mycket tyvärr :( Inte så lätt att umgås när jag bara legat som en strandad säl i sängen och haft ont, sen har både Therese och Sofia skaffat pojkvänner. Men hoppas det kan bli lite mer nu när jag kan ta mig dit jag vill :)

MAGEN
Haft en jäkla molvärk hela dagen med en del riktigt onda sd och som vanligt ett väldigt tryck neråt men inget mer. Tror dessutom jag håller på att bli lite sjuk eller iallafall förkyld för min hals gör ont och näsan klias och rinner lite...men kanske gå över lika snabbt som det kom :)

Nej nu blir det resten av första avsnittet av Fringe sen ska jag sova för imorgon fyller jag faktiskt hela 25 år :D Måste ju vara pigg och glad när gästerna kommer :D
Håll gärna också en tumme eller två att min tjej INTE kikar ut imorgon...vilken dag som helst men inte då :D Hon måste ju få en egen födelsedag minsann :)

Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Grattis! :D

2008-10-13 @ 22:02:57
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: sofie

grattis på födelsedagen=)

2008-10-14 @ 13:11:20
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Jennica och sofie

Tack så mycket tjejer! :)

2008-10-15 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0