Humöret är inte på topp just nu

UPPGIVEN OCH LEDSEN
Snälla finns det någon snäll och god person som kan göra att allt det onda försvinner tills det är dags på riktigt för oss att få träffa vår lilla tjej?? Jag orkar inte mera, känns som jag bara vill sätta mig och gråta just nu. Jag VET att jag har 11 dagar kvar till BF och att man brukar gå över men jag vill INTE höra det just nu....hade jag bara fått haft en vanlig graviditet utan massa hot om förtidsbörd, blödningar och oro kanske det hade varit lättare att vänta nu..men för mig känns det just nu som om jag väntat en hel evighet och lite till, det är svårt att ställa om från att vara inställd på att få en prematur till att sitta såhär nära BF och ha så himla ont utan att det händer något mera. Tror inte man kan föreställa sig det om man inte själv varit med om det heller. Jag är samtidigt väldigt tacksam för att vi inte fick en prematur bebis, men att ha ont hela tiden tryter verkligen både på kroppen, humören och allt annat :( Vet att vi får träffa Nova absolut senast den 30:e november men just nu känns det som om det är flera år dit... 
Ingen kul läsning men jag måste få ur mig lite saker just nu känns det som :(

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan bara säga att jag vet PRECIS hur du känner...:/

ändå måste jag säga, fast det är det du minst av allt vill höra, att snälla - ställ in dig på att gå över tiden...räkna med minst en v. så blir det bara bättre...

för jag har och har haft det som du och jag var INTE inställd på övertid och det är om möjligt ännu mer pestigt nu...

det är SKITjobbigt, jag vet! men håll ut...

många, många kramar

2008-10-29 @ 18:07:57
URL: http://hannasvantabarn.blogg.se/
Postat av: catta

håll ut tjejen, du har din nova sanrt hos dig...

pöös

bättre sent än förtidigt...:)

2008-10-29 @ 19:42:50
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0