Hur ska jag orka...

KROPPEN
Något händer i min kropp det är ett som är säkert, känns som jag blivit överkörd av något riktigt tungt och stort si så där 3 miljoner ggr...är sååå fruktansvärt trött, molvärk, onda sammandragningar och ett grymt tryck neråt..känner mig ungefär som en vaggande pingvin med en kokosnöt mellan benen...åhh va jag vill att detta ska vara över nu. Känns dessutom som hela bäckenet håller på att trilla isär speciellt framtill..ajaj säger jag bara :( Snälla snälla Nova kom ut nu istället...



Har massor med planer för veckan men det känns som om jag bara vill sooova men det går ju inte så bara att bita ihop och se glad ut.

Så nu har jag gnällt av mig lite...

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, håll ut!!!

snart färdigt...;)

2008-10-15 @ 08:44:06
URL: http://hannasvantabarn.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Hanna

Ska göra mitt bästa :D

2008-10-15 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0