Idag blir det bara till att vila

DAGEN
Eftersom hela veckan är fullbokad så ska jag passa på att bara vila idag, tänker inte ens städa utan det gör jag imorgon om inte Per gör det när han kommer hem. Är så trött så kan knappt hålla ögonlocken öppna så lika bra att lyssna på kroppen nu :) Så ska fördriva min dag med att sova, kolla serier, mysa med odjuren och äta. Önskar jag hade haft ett badkar, hade jag haft det hade jag tagit med mig en bok och legat och guppat ett par timmar...funkar ju visseligen ganska bra att sätta sig på en pall i duschen en stund också men kan bli svårt att läsa samtidigt då :D
Svanken gör fortfarande lika ont och det moler i magen, sammandragningarna kommer och går men dom känns mest som innan så säkert ingen fara alls :) Per vill ju att hon ska komma på fredag när han fyller år men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt saken :D Får väl se om hon vill överraska oss och komma då eller om hon väljer att bo kvar några veckor till :)

Såhär ser min vecka ut
Måndag - Massa vila
Tisdag - Studiebesök på förlossningen och sen ska jag tvätta en massa
Onsdag - Besök hos BM
Torsdag - Sista föräldrautbildningen
Fredag - Per fyller 21 år så ska komma på något mysigt att göra då :)

FÖRSÄKRINGSKASSAN
Ja vad ska man egentligen säga...*suck* Får innerligt hoppas jag får pengar som jag ska antingen denna veckan eller nästa men det finns inga som helst garantier för det...Va liksom inte igår jag skickade in alla mina papper utan för si så där 12 veckor sen...aja kan inte göra mycket mera än jag redan gjort så nu blir det till att vänta och se...

BLOGGDESIGN
Ska se om jag orkar ta tag i Jennys blogg ikväll eller imorgon :) Har lovat att fixa det ju, roligt att få göra det till henne :D Varit så himla trött bara, men lovar gumman du ska få en fin blogg så alla kan följa med i allt spännade som händer :)


Puss och Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, söt du är! Orkar su så orkar du, lite i taget bara:) jag har ju inte hunnit göra bilder ännu, det ska ju jag oxå fixa:) Puss o kram på dig!

2008-10-20 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0