Idag fyller min snygging 21 år :D

FÖDELSEDAG
Idag fyller Per 21 år minsann :) Så stort grattis min älskling! Pussar och Kramar i massor! Tyvärr verkar din present inte vilja komma i tid så du får stå ut med att vänta ett litet tag till, men lovar du blir inte besviken när den väl kommer ;) Pssst Nova skynda dig lite nu så pappa slipper vänta flera veckor på sin skatt.....



FÖRSÄKRINGSKASSAN
Alltså vad säger man mer än SUCK och åter SUCK...Hur lång tid ska det egentligen ta dom att fixa saker och ting???  Blir inga pengar för mig denna veckan iallafall men det är väl bara bita ihop och vänta antar jag...lär ju inte bli många kronor i föräldrapenning heller med tanke på att jag begärt från den 14:e oktober och sen har dom brytpunkt den 20:e så kommer få för 6 dagar?! Åhhh blir ju rik ;) eller not..aja nästa månad blir bättre iallafall :D

SLÅR PÅ STORT MED BAKNING
Idag ska jag fördriva min tid med att göra ett riktigt storbak :D Så här blir det Kanelbullar, Kärleksmums, Hallongrottor och kanske något annat mumsigt om jag hittar något skojigt recept :) Lika bra att göra lite saker nu så tiden rusar iväg.



KVÄLLEN
Per ska först göra klart bilen han håller på att dona med sen blir det mat, mys och Idol :) Får hitta på något lite mer avancerat så fort lillan kikat ut :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Fam Engdahl

Hela fam Engdahl hälsar stort grattis till Per! :D

Sköt om er och har de bra

Vi älskar er

2008-10-24 @ 15:51:17
Postat av: malinsmix.blogg.se

blev de något bak?

2008-10-24 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0