Jag har minsann världens sötaste hjälpreda :)

BAKNING
Sådär nu har jag bakat Hallongrottor (Eller mina blev med drottningsylt i för hade ingen hallonsylt) och Kärleksmums :)
När jag skulle baka Hallongrottorna så fick jag genast sällskap i köket av min lilla stjäna Vincent, han var snabb med att stoppa hela ansiktet i bunken när jag var tvungen att kika en sak på datorn...alltså den katten äter det mest skumma...hur gott kan det vara med mjöl, vaniljsocker, bakpulver och socker? :D Han verkade tycka det var vädigt gott och han såg riktigt rolig ut med mjölblandning i hela ansiktet ;) Sen hjälpte han mig även med att slicka ur bunken och visparna till elvispen när jag var klar med allt ;) Såå go min lilla prins skulle inte byta bort honom mot någonting.
Imorgon blir det kanelbullar, hann inte idag för jag fick besök av Sofia och Nicodemus och det var inte ett dugg fel med sällskap istället för kanelbullebak :) Vi mumsade lite Hallongrottor och drack kaffe, dom var riktigt goda fast dom ser lite småskumma ut ;)

Mina småfula kakor :D



Världens sötaste kattpojk ;)



Nu blir det mat och mys med Per för han kom nyss hem :)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0